گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی
نوشته شده در سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
بازدید : 1592
نویسنده : امير محمدي

ایرنا: سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با انتقاد از شعارهاي زشت تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، نتوانست بر گريه هاي خود مسلط شود.

محمد مايلي كهن كه تيمش با نتيجه مساوي دو بر دو تراكتور سازي را متوقف كرد، در مصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران، افزود: تماشاگران تبريزي با تماشاگراني كه من 10 سال پيش در اين شهر ديدم تفاوت هاي زيادي كرده اند.

وي اضافه كرد: مگر نواميس داور بازي چه گناهي كرده اند كه بايد اينگونه فحاشي شوند؟ اين فوتبال نيست در همه جاي دنيا براي لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه مي آيند اما در كشور ما فوتبال از مسير اصلي خود خارج شده و به محلي براي فحاشي به نواميس داور، مربي و بازيكن تبديل شده است.

مايلي كهن گفت: زماني كه فوتبال تبريز در دهه گذشته به ليگ پايين تر سقوط كرد چنين چيزي نبود و همه مردم با فرهنگي بالا سقوط تيمشان به دسته يك را پذيرفتند.

وي گفت: وقتي ما بخواهيم به هر طريقي در فوتبال نتيجه بگيريم و به سه امتياز بازي دست يابيم بايد منتظر چنين وقايعي در آن باشيم.

وي با خطاب قرار دادن مسئولين ( كه بيشتر مسئولين فدراسيون فوتبال بودند) افزود: اين مسئولان به جاي سفرهاي مكرر خارجي، به شهرستان ها سفر كنند و مشكلات و كاستي هاي فوتبال را از نزديك احساس كنند.

مايلي كهن در خصوص مسائل فني بازي ، افزود: از معدود بازي هايي بود كه تراكتورسازي در حضور هوادارانش موقعيت هاي چنداني به دست نياورد از اين رو از بازيكنانم رضايت كامل دارم.

ديدار دو تيم تراكتورسازي و سايپا از هفته سي و سوم در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز با نتيجه مساوي دو بر دو خاتمه يافت تا تراكتورسازي با 54 امتياز در رده پنجم و سايپا با 34 امتياز در رده چهاردهم جدول جاي گيرند.

 

اينم كليپ گريه مايلي كهن(بعد از دانلود از حالت فشرده در بياريد)

دانلود

 




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: گريه‌های مايلی‌كهن در مصاحبه مطبوعاتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: